Vücut Geliştirme ve Fitness Modeli Sean Harley’nin Sırt Antrenmanını Mutlaka Uygulamalısınız!

vucut-gelistirme-sean-harley-sirt-antrenmani

Klasik fizik atleti Sean Harley, hem spor dünyasında hem de vücut geliştirme endüstrisinde isim kazandı!

Klasik fizik kategorisini takip ediyorsanız, Sean Harley’nin piyasada çifte etki yarattığını büyük ihtimalle duymuşsunuzdur. Model olarak kariyerine başlayan Harley en sonunda erkekler fizik kategorisinde yarışmaya başladı ve 2012 Ulusal’da pro card’ını kazandı. Klasik fizik kategorisinin 2016’da IFBB’ye dâhil olacağı ilan edilene kadar geçen üç sene boyunca aynı pro kategoride yarıştı. Potansiyelini sonuna kadar ortaya çıkarabilmek içinse artık bir değişiklik yapma zamanının geldiğini fark etti.

Harley, “Kategori standartlarını gördüğümde aradıkları klasik fizik görüntüsü çok hoşuma gitti. Ben de transfer oldum ve kesinlikle doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum” diyor. Harley doğru düşünüyor çünkü 2016 sezonu profesyonel olarak Harley’nin en başarılı yılı oldu. Arnold ve Olympia’daki çıkışları da dâhil beş kez yarıştı ve Miami Muscle Beach Pro ile Omaha Pro’da (Harley’nin karısıyla birlikte yaşadığı Nebraska, Omaha’da yapıldı) iki ikincilik aldı.

Harley’nin başarısını sadece atletik sınıfta yaptıklarından ibaret görmek haksızlık sayılır. Vücut geliştirme ticaretinde de oldukça başarılı oldu. Harley Omaha’daki IThinkFit Gym’in ortaklarından ve ayrıca kendi gıda takviyesi markası var.

“Spor salonumuz birkaç ekipmanla açık bir antrenman alanı olarak başladıktan sonra zamanla tam teşekküllü bir spor salonuna dönüştü. Gıda takviyesi markası girişimi ise müşterilerimize bir takviyede ne varsa onu verme amacıyla ortaya çıktı ve sonunda kendi markamızı yarattık. Gıda takviyesi markası da spor salonu da gayet iyi gidiyor.”

Piyasadaki En İyi Pre-Workout Takviyeleri
Piyasadaki En İyi Protein Tozu Takviyeleri
Piyasadaki En İyi Kreatin Takviyeleri
Piyasadaki En İyi Gainer Takviyeleri
Piyasadaki En İyi BCAA Takviyeleri

Harley’nin Klasik Sırt Antrenmanı

Hareket Set Tekrar
Rack Deadlift 5 5
Seated Row* 4 8**
Kol Bükmeli Lat Pulldown 4 8**
Süpinasyonlu Bentover Row 4 6
Serratus Pulldown 4 10
*Omuz genişliğinde normal tutuşla

**4-saniyelik negatifler

***Tek kolla aşağı çekip serratus kasını kasın.

Kaynak: FLEX 2017, Nisan-Mayıs

Antrenman Hedeflerinize Engel Olan Problemlerden Kurtulmanın Yolları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*