Evde Kolayca Uygulanabilir Kas Yapma Hareketleri

evde-egzersiz-yapma

Bazıları spor salonuna gitmeyi fazlasıyla sever. Bazıları dışarıda antrenman yapmayı tercih edebilir. Fakat bazen kısıtlı zamandan, bazen de ebeveyn olmanın getirdiği sorumluluktan dolayı evde antrenman yapmak zorunda kalan ya da bunu kendi ortamında gerçekleştirmeyi gerçekten seven kişiler de vardır. Bu kişiler kas yapma aletleri olmaksızın ya da sadece bir çift dambılla bunu gerçekleştirmektedirler. Kas yapma yöntemleri her ne kadar salon odaklı gibi görünse de kas yapma teknikleri ve kas yapma egzersizleri doğru bilindikten sonra evde de kısa zamanda kas yapma imkanı -tabiki disiplinli bir şekilde çalışarak- elbette var.

mountain-climbing

Bu noktada dikkat edilmesi gereken bir nokta var; o da evde kas yapma teknikleri hakkında daha fazla ve düzgün bilgiler edinmek ve kendiniz için en uygun kas yapma hareketleri ile kas yapma diyeti hazırlamanız, çünkü özellikle yeni başlayan biriyseniz doğru antrenmanı bulmak her zaman en zor adımlardan biri olmuştur. Hatta muhtemelen birçok ev egzersizleri web sitesi ve DVD’lerin kadınlar için tasarlandığını fark etmişsinizdir. Bu yüzden sadece erkekler için kas yapma antrenmanları aramakla fazlasıyla zaman öldürebilirsiniz. Bu yazımızda evde kas yapma programı oluştururken kullanabileceğiniz evde kas yapma hareketleri bulabilirsiniz.

Kendi Hedefinize Uygun Hareket Edin

kanepe-mekik

Programınızı ve diyetinizi oluştururken kendi hedef ve beklentilerinizi göz önünde bulundurun. Kimilerinin amacı kilo alma ve kas yapma iken kimilerininki ise zayıflama ve kas yapma olabilir. Eğer başlangıç seviyesindeyseniz yavaş başlayın, zamanla antrenman süresini ve sıklığını arttırın. Farklı hareketleri denemekten çekinmeyin, çünkü antrenmanınıza farklılık katmak ilgi ve motivasyonunuzu korumanıza yardımcı olacaktır. Aklınızdan çıkarmamanız gereken bir konu da kolay kas yapma diye bir durumun olmadığıdır. Her işin olduğu gibi bunun da kendine göre zorlukları vardır ve her şeyden önce istikrarlı olmanız gerekmektedir. Bu doğrultuda kolay değil ama hızlı kas yapma imkanınız olabilir.

İşte spor salonlarında ağırlıkları kuşatan, sürekli sohbet eden kişilerden uzak, evde sadece vücut ağırlığınızla ya da birkaç ekipman ile gerçekleştirebileceğiniz en iyi kas yapma hareketleri:

1. Pullup

evde-barfiks

2. Pushup

evde-şınav

3. Plank

evde-plank

4. Renegade Row

evde-renegade-row

5. Dumbbell Lunge

evde-lunge

6. Dumbbell Romanian Deadlift

romanian-deadlift

7. Dip

evde-triceps-dip

8. Dumbbell Curl

dambıl-curl

9. Dumbbell Shoulder Press

evde-omuz-antrenmanı

10. Squat

squat-yapmak

11. Burpee

burpee-yapmak

12. Hip Thrust

hip-thrust-hareketi

En Önemlisi “İstikrar”

triceps-dip

Bu hareketlerden oluşan evde kas yapma programınızı günde 40 dakika uygulamanız kısa sürede kas yapma amacınıza sizi bir adım daha yaklaştıracaktır. Bunun yanında dengeli bir beslenme programıyla kas yapma aleti olmadan da maksimum sonuç alacağınıza eminiz. İhtiyacınız olan şeyler bir kaç temel ekipman ve kendi vücut ağırlığınız! Spor salonuna giderken yaşadığınız trafik yok, ayrıca bir spor çantası hazırlamanıza gerek yok! En sevdiğiniz diziyi izlerken ya da en sevdiğiniz yemeğin kokusu sizi motive ederken en iyi kas yapma programı mükemmel bir şekilde gerçekleştirilebilir. Üstüne de hiç zaman kaybetmeden duşunuzu alıp yemeğinizi mideye indirebilirsiniz. Aletsiz kas yapma imkanınız elbette var ve kas yapma programı evde uygulanabilir. Bunun aksi olarak en hızlı kas yapma yolu ya da hızlı kas yapma hareketleri diye bir şey olmasa da evde istikrarlı bir şekilde antrenman yapmanız sizi mümkün olan en hızlı şekilde başarıya götürecektir.

Bilimsel Yollarla 6 Haftada Daha Yoğun Kas Kütlesi ve Kuvvete Sahip Olun!

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*