Kol Damarlandıran Biceps Antrenmanı

Damarlı ve kaslı kolların hayalini herkes kurar. Bu hedefe kimimiz ulaşırız, kimimiz ulaşamayız.

Kolların damarlı görünümü tabii ki genetikle alakalıdır. Genetik haricinde ise kas kütlesinin fazlalığı ve yağ oranının azlığı da damarlı bir görünüm sağlar.

Biz tabii ki kas kütlesini arttıracak taktik ve egzersizlerden bahsedeceğiz. Bu şekilde biceps antrenmanı yapıp, doğru şekilde beslendiğiniz takdirde kollarınızda damarlı ve kaslı bir görünüm oluşacaktır.

Damarlı Kollar İçin Biceps Antrenmanı

Hammer Curl

Hammer curl egzersizi hem bilek sağlığı için hem de farklı kas gruplarını çalıştırdığı için kesinlikle yer vermeniz gereken bir egzersiz. Biceps kaslarınızı büyütmek istiyorsanız, kol kaslarınızı geliştirmek istiyorsanız biceps antrenmanınızda hammer curl egzersizine şans tanıyın.

Bu egzersizi 4 set, 15 tekrar şeklinde uygulayın. Hafif başlayın, ağırlık zamanla hızlıca artacaktır.

Cable Curl

Kablo, hareketi zorlaştıran ve farklı küçük kas gruplarını çalıştıran bir araçtır. Curl yaparken bu aracı kullanarak muazzam bir biceps pump elde edebilirsiniz.

Cable curl çok set yapılabilir. Kendinizi asla, hiçbir harekette yavaş bir tekrar çıkaracak kadar zorlamayın. Harekete biceps dışında kas gruplarını dahil etmeyin! Hile yapmaktan kaçının, bu düpedüz hiledir…

Cable curl egzersizini de 5 set, 10-12 tekrar arası öneriyoruz.

Dumbbell Curl (Isohold)

Son kol patlatıcı etkisi olan egzersizimiz ise dumbbell curl. Yalnız bu hareketi yaparken kolları ayrı ayrı çalıştıracaksınız. Bir kol verilen tekrar aralığında çalışırken diğeri hareketin kasılma noktası olan en üst noktada bekleyecek. Bu sayede hem gerilim artacak hem de pump etkisi artacak. Kollarınızda damar görmeye başlamanız gayet olağan.

Bu egzersizi 3 set, 12 tekrar şeklinde uygulayın.

Doğru şekilde bir beslenmeniz varsa bu egzersizden sonra kollarınızdaki damarları göreceğinizi iddia ediyoruz!

 

 

İlk yorum yapan siz olun

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*