15 Dakikalık Yüksek Yoğunluklu Egzersiz İle Karın Kaslarınızı Patlatın!

Parçala!

Karın kaslarınızı gerçekten parçalamak için Sebastian her 2 günde bir 15 dakikalık yüksek yoğunluklu karın kası egzersizi yapmanızı tavsiye ediyor.

Yazan: Sam Dehority

Diego Sebastian hep şimdiki görüntüsünde değildi. İlk defa spor salonuna adım attığı zaman 14 yaşında, 1.60metre boyunda, 50 kilo olan bir çocuktu ve ağırlık kaldırmaya da pek hevesli değildi. “Üniversiteye kadar antrenmanlara merakım yoktu” diyor. Üniversitenin ikinci sınıfına geldiğinde 75 kiloydu ancak itfaiyeci olma hayalini gerçekleştirmek için vücudunu daha fazla güçlendirmesi gerekiyordu.

“Okulda geçirdiğim dört senenin ardından 90 kiloya çıktım ve 3 sene itfaiyecilik yaptım. Ancak sonra dizimi sakatladım, dolayısıyla bu kariyere veda edip fitness işlerine devam ettim; insanlara antrenman yaptırıyordum ve modellik yapıyordum.”

Şimdi 1.93metre boyu ve 100 kilo ağırlığıyla 44 yaşındaki Diego daha çok doğru beslenmeye odaklanmış durumda. “Gençken kendinizi kurşun geçirmez gibi hissedersiniz ama biraz yaşlandığınızda, doğru beslenmenin farkını hissedersiniz.”

“Daha sağlıklı beslenmeye odaklandığımda, yediklerimin faydasını görüyorum. Küçük görünse de kimi şeylerin farkına varmıyoruz; enerji seviyem ve uyku kalitem iyileşti. Daha doğru beslendiğim zaman farkı anlayabiliyorum.”

Karın Kasları Rutini

Sebastian, fotoğrafik karın kaslarını parçalamak için aşağıda paylaştığımız antrenmanı 15 dakikalık HIIT antrenmanı ile birleştiriyor.

Egzersiz                                      Set             Tekrar

Weighted Decline Crunch                                    2                         25

Weighted Leg Lift                                                  2                         25

Machine Crunch                                                    4                         100

 

Kaynak: M&F 2016, Mart

Neden Karın Kası Yapamadığınızı Açıklıyoruz

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*