Diyet Yapmadan Zayıflayabileceğiniz Kilo Verme Egzersizleri

diyetsiz-kilo-verme-egzersizleri

Zayıflamanın en kolay yolu keşke yiyip yiyip kilo almamak olsaydı değil mi? Ne yazık ki hayat bu kadar düşünceli değil…

Her zaman dediğimiz ters düşmek istemediğimiz bir gerçek var, kilo vermek için diyet yapmanız, kalorilerinizi kısmanız gerekiyor. Ancak diyet yapamadığınızı söylüyorsanız, kolay kilo verme yolları sizin için tek bir seçeneğe bağlı kalıyor: antrenman. Bu durumda, eğer beslenmenizi kısmakta zorlanıyorsanız beslenme ile yapacağınız antrenmanlara göre daha fazla antrenman yapmanız, egzersizler sayesinde daha çok kalori yakmayı hedeflemeniz gerekiyor. İmkânsız değil ancak bir tık daha zor.

Farkı Antrenman İle Kapamalısınız

diyetsiz-kilo-verme-egzersizleri

Beslenme sizin zayıf halkanız olabilir. Bu durumu birçok kişide görüyoruz. Sıkı disipline sahip profesyonel sporcular ve uzun yıllar deneyime sahip kişiler genellikle beslenme düzenleri ile bir oyuncakmış gibi oynayabilse de bu durum hepimiz için geçerli değil; dolayısıyla sizi asla yargılamıyoruz.

Eğer diyet yapamıyorsanız tek seçeneğiniz antrenman oluyor. Bir kişi beslenme ile günlük 300 ile 500 kalori arasında azaltmalara gidebilirken sizin bu farkı antrenman ile yapmanız gerekiyor. Bizim bu noktada verebileceğimiz tavsiye büyük ve çoklu kas gruplarınızı aynı anda çalıştıracak egzersizleri ya da sporları tercih etmeniz.

Çünkü bu egzersizler bölgesel hareketlere oranla aynı anda daha çok kas hücresini hedef alarak daha çok enerji ihtiyacını ve daha çok yağ yakımını tetikleyecektir.

Kısa Sürede Kilo Vermek Amacınız Olmasın

Beslenmesiz işinizin biraz daha zor olduğunu söyledik. Bu sebeple kalori yakımınız ve yağ dokularınızda azalmanın süresi de biraz uzayabilir. Bu sebeple motivasyonunuzu yüksek tutarak antrenmanlarınızı boşlamadan ilerlemelisiniz. Burada önemli bir parantez açmalıyız; antrenmanlarınızı düzenlerken aralara kas onarımınızın yapılacağı dinlenme sürelerini mutlaka eklemelisiniz.

Aşırı çalışma ile gelen yorgunluk eğer doğru bir şekilde beslenmiyor ya da dinlenmiyorsanız kas oluşumunuzun önüne de geçecektir. Bu da siz zayıflamaya çalışırken kas oranınızın da azalmasına ve daha yağlı bir görünüm elde etmenize neden olabilir.

Kilo vermek için sakin ve temkinli davranmalısınız.

diyetsiz-kilo-verme-egzersizleri

Yağ yakımınızı, antrenman performansınızı arttıracak ve daha iyi bir kas onarımı sağlamanıza yardımcı olacak supplementleri incelemek için aşağıdaki içeriklerimizi okuyabilirsiniz.

En Etkili Zayıflama İçin Egzersizler

Aşağıda sizinle paylaşacağımız egzersizleri evde ya da salonda uygulayabilirsiniz. Bu egzersizlerin yanına her gün ya da gün aşırı yarım saatlik yüzme eklemek yakacağınız kalori miktarını mutlaka arttıracaktır. Yüzme uygulayabileceğiniz en iyi tüm vücut çalışmasıdır. Ayrıca sakatlık riski en az olan ve kas ve eklem ağrılarınızı en aza indirecek olan spordur. Ayrıca her gün tempolu koşu yapmak da yağ yakıcı bir egzersizdir.

Üst

Hareket Set Tekrar
Bench Press 3 5
Chinup 2 Max. tekrar
Bradford Press 2 10-15
Kroc Row 2 15-40
Tate Press 2 15
Scott Curl 2 15

diyetsiz-kilo-verme-egzersizleri

Alt

Hareket Set Tekrar
Zercher Squat 2 8
Reeves Deadlift 2 8
Lying Leg Curl 2 15
LLeg Extension 2 15
Standing Calf Raise 1 20
Seated Calf Raise 1 20

 

Tabata Kardiyo

Hareket Set Tekrar Dinlenme
Hanging Knee Raise 4 20 sn 10 sn
Burpee 4 20 sn 10 sn

 

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*