VÜCUT GELİŞTİRMEDE SIK TÜKETİLEN YİYECEKLER ve BESİN DEĞERLERİ

Bazı besinler var ki çok sık tüketiyoruz. Sıkça ve günlük olarak tükettiğimiz yiyecek ve içeceklerin besin değerlerini bilmek, vücudumuzun gittiği yönü belirlememiz adına ciddi önem teşkil ediyor. Bizler de sizlere bir tablo halinde en sık tüketildiğini gözlemlediğimiz besinlerin içeriklerini derledik. Sizlere epey yardımcı olacağını düşünüyoruz.

Besin Kalori (100g. için) Karbonhidrat (100g. için) Protein (100g. için) Yağ (100g. için)
Tavuk Göğsü 110 kcal 0 g. 25.4 g. 0.8 g.
Makarna 366 kcal 72 g. 10 g. 4.8 g.
Kırmızı Et 204 kcal 0 g. 34 g. 6.5 g.
Pirinç 350 kcal 77.8 g. 6.8 g. 0.9 g.
Bulgur 325 kcal 68.9 g. 9 g. 1.6 g.
Ton Balığı 95 kcal 0.8 g. 21.5 g. 0.25 g.
Yulaf Ezmesi 370 kcal 64 g. 12.5 g. 7 g.
Süt 61 kcal 4.7 g. 3.3 g. 3 g.
Yoğurt 60 kcal 5 g. 3 g. 3.5 g.
Fıstık Ezmesi 600 kcal 22 g. 24 g. 50 g.
Yumurta 154 kcal 0.7 g. 13 g. 11 g.
Muz 77 kcal 18 g. 0.6 g. 0.3 g.
Lor 90 kcal 4 g. 14 g. 2 g.
Bal 310 kcal 75 g. 0.4 g. 0 g.
Yeşil Elma 52 kcal 11.5 g. 0.3 g. 0.4 g.

 

Besin Değerleri İle İlgili Sık Sorulan Sorular

Yulaf Ezmesi Kilo Aldırır Mı?

Yulaf ezmesi ile ilgili sorularınız için sizlere “Yulaf Ezmesi ve Vücut Geliştirme İlişkisi” adlı yazımızı tavsiye ediyoruz. Aradığınız pek çok sorunun cevabını orada bulacağınıza eminiz.

1 Yumurta Kaç Gram?

Bir yumurta ortalama 50 gram civarındadır. Yani bir adet yumurta için değerleri verdiğimiz değerleri ikiye bölerek bulabilirsiniz. Bu da; 77 kcal, 0.35 gram karbonhidrat, 6.5 gram protein ve 5.5 gram yağ yapar.

100 ml. Kaç gram?

100 ml 100 gram eder diyebiliriz. Yani ml. cinsinden hesaplamak yerine direkt grama çevirebilirsiniz.

Spordan Sonra Muz Tüketimi Doğru Mudur?

Elbette doğrudur. Muz, spor sonrası pek çok ihtiyacınızı karşılama kapasitesine sahip vitamin ve mineralleri içinde barındırır. Özellikle sık kramp tecrübe ediyorsanız, spor sonrası tükettiğiniz muz bunu azaltacaktır.

İlk yorum yapan siz olun

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*