Göbek Yağınızı Eritecek Zayıflama Hareketleri

gobek-yagi

En sevdiğiniz yiyecekler, size hiç de hoşunuza gitmeyen bir miras mı bıraktı? “Göbek nasıl eritilir?” sorusu kafanızdan çıkmıyor mu? 

Göbek yağlarınızdan artık rahatsız oluyorsanız sizin için hazırladığımız bu antrenman programını uygulayabilirsiniz! Bu 5 egzersize göbek yağlarınızı yok etmek için bir şans verin ve karın kaslarınızı ortaya çıkarın! Göbek eritme hareketleri etkili sonuçlar yaratabilmenin yanı sıra diğer birçok kas grubunuzun da gelişmesine imkan tanıyacaktır. Göbek eritme diyeti uygulamanın yanı sıra bu antrenman programına da sadık kalırsanız çok hızlı sonuçlar alacağınıza eminiz!

1.Medicine Ball Clean-Press Egzersizi 

clean-press

Göbek eritme egzersizleri arasında rahatlıkla yapabileceğiniz bu hareketi sakın hafife almayın!

Topu tutun ve ayaklarınızı omuz genişliğinde açarak ayakta durun. Kalçanızı dizlerinizi bükerek ve top diz seviyesinin hemen üzerinde olana kadar kollarınızı uzatın. Kalçanızı ve dizlerinizi sıçrayabilecek şekilde genişletin, zıplayın, omuzlarınızı silkin ve topu omuz seviyesine yükseltin. Topun momentumunu yakalayarak aşağı inin. Ayağa kalkın ve başınızda tutun. Bu şekilde 1 tekrar yapmış olacaksınız.

2.Medicine Ball Situp-Throw Egzersizi 

situp-ball

Topu iki elinizle göğsünüzün önünde tutun ve yere oturun. Ayaklarınızı destek için sağlam bir şeyin altına bağlayın ve bir tuğla veya beton duvardan bir kaç metre uzağa yatırın. Oturun ve topu duvara atın, ardından geri tepme sırasında yakalayın. Eğer bir partneriniz varsa, topu ona atabilir ve bırakabilirsiniz.

3.Plyometric Zıplama Egzersizi

zıplama

Göbek eritme yöntemleri arasında dikkat çeken plyometric zıplama egzersizleri enerjinizi de arttırdığı gibi, yağlarınızı da hızla yakıyor! Bu antrenmanı bir devre olarak tamamlayabilir, yüksek bir yere zıplayarak kalp atışlarınızı artırabilirsiniz!

Plyometric antrenman programı basketbol oyuncuları tarafından sıkça kullanılır ve göz kamaştıran dönüş ve atakları reflekslerine kazandırdıkları hıza borçludurlar.
Sizin için seçtiğimiz bu egzersiz düzenli şekilde belirtilen set ve tekrarlarda yapıldığında enerjinizde de büyük bir artış sağlamaktadır!

4.Overhead Lunge Egzersizi

overhead-lunge

Göbek eritmek için diğer bir mükemmel hareket Overland Lunge egzersizidir! Bu hareketi üç set her biri 3–5 kez tekrarla tamamlayın. Her devreden sonra 30 saniye dinlenin.

Çubuğun üst kısmını tutun ve sol bacağınızla ileriye doğru ilerleyin. Sol uyluk zemine paralel olana kadar kendinizi indirin ve arka diziniz neredeyse yere temas etmelidir.

5.Skydiver Lunge Egzersizi

skydiver

Bu itme pozisyonu için düz bir zemine yatın. Kendinizi yukarı itin, sonra karın kaslarınızı yerde dinlendirmek için aşağı doğru inin. Şimdi kollarınızı ve bacaklarınızı yerden yukarı kaldırın, böylece serbest düşüşte bir skydiver’e benziyorsunuz. Ellerinizi ve ayaklarınızı tekrar yerleştirin ve kendinizi yukarı doğru itin. Bir tekrarı tamamlamış oldunuz.

6.Glute Bridge Egzersizi

Glute_Bridge

Düz bir zemine sırt üstü yatın, dizler 90 derece ve ayakları yere basın. Dizlerinizin arasına rulo havlu sıkıştırabilirsiniz. Köprü poziyonuna gelin ve kendinizi yukarı doğru çekin. Sadece omuzlarınız ve topuklarınız yerde kalsın. Sonra tekrar başlangıç pozisyonunuza dönün.

Göbek yağı eritme kolay bir istek olmasa da yeterli çalışıldığında harika sonuçlar alınabilen bir hedef! Bu yüzden vazgeçmeyip her bir göbek eritme hareketi düzgün şekilde yapılırsa hızlı göbek eritme kaçınılmaz bir sonuç!

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*