Evde Kolayca Uygulanabilir Dumbell Hareketleri

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri

Doğruya doğru, her zaman spor salonuna gitmek kolay olmayabiliyor. Hatta yorucu ve stresli bir günün ardından hiç içinizden salona gitmek gelmeyebiliyor. Nolursa olsun şartları bahane etmek yok. İki dumbbellı kapıyorsunuz, evde kolayca uygulayabileceğiniz dumbbell hareketlerini anlatıyoruz.

Esasında spor salonuna gitmek crossfit ve yüzme gibi bir spor ile uğraşmıyorsanız o kadar elzem sayılmaz bile. Ve çok iyi anlıyoruz ki bazen gerçekten insan spor salonuna girmek istemeyebiliyor. Psikolojik olarak kendinizi spor salonuna gitmek istemiyor bulursanız, sakın kendinizi zorlamayın. Bunun yerine daha iyi hissettiğiniz evinizde, rahat hareket edebileceğiniz boş bir alan oluşturup, birkaç ekipman ile spor yapabilirsiniz.

Evde Dumbbell İle Çalışma Programı:

Dumbbell seti (dambıl olarak da kullanıyoruz) ile evde kolayca uygulayabileceğiniz birçok hareket var. Bunlardan en çok bahsedilenleri arasında, dumbbell fly, dumbbell lateral raise, dumbbell pullover, dumbbell chest press, dumbbell upright row ve dumbbell front raise geçiyor. Biz de bu egzersizlerin kol ve üst vücut kaslarınız için faydalı olduklarını destekliyoruz.

Eğer omuz, sırt, göğüs ve kol antrenmanlarınıza evde devam etmek istiyorsanız sorun yok. Aşağıda sizin için hazırladığımız her seviyede uygulanabilecek evde üst vücut çalışma programımız mevcut:

Dumbbell Chest Press: 4×10-12, 2′

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri

Dumbbell Fly: 5×12-15, 1′

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri

Tüm bu antrenman programını uygularken performansınızın ve antrenman sürenizin artmasına yardımcı olacak kreatin ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.

Dumbbell Pullover: 3×8-12, 1′

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri
Dumbbell Upright Row: 4×12, 1′

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri

Antrenmana odaklanmakta zorluk çekenler için ya da hep bir bahane bulanlar için ise kafein takviyeleri mevcuttur. Antrenman konsantrasyonunuzu arttıracak kafein ürünlerini  incelemek için linke tıklayabilirsiniz.

Dumbbell Lateral Raise: 6×10-12, 1′

Dumbbell Front Raise: 3×10-12, 1′

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri
Dumbbell Bicep Curl: 4×12-15, 30 sn.

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri
Dumbbell Hammer Curl: 3×12-15, 30 sn.

evde-kolayca-uygulanabilecek-dambıl-hareketleri

Neden Dumbbell Seti İle Evde Çalışmak Kolay?

Dambıl fiyatları aldığınız ağırlıklara ve sayıya göre değişebiliyor. Bir çift dumbbell aldığınız takdirde ağırlıklardan da daha fazla almanız gerekeceği için biraz maliyetli olabilir. Ancak tek dumbbell ile de çalışabilirsiniz. Ayrıca dambıl seti fiyatları, evde kullanabileceğiniz diğer koşu bandı ve spor bisikleti gibi spor aletleri ile kıyaslanınca daha uygun olabiliyor.

Evde Kolayca Yapabileceğiniz Bacak İnceltme Egzersizleri

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*