Vücudunuzu Sıkılaştırmak ve Belirgin Kaslara Sahip Olmak İçin Hang Time Antrenmanı

Tüm vücudunuzu sıkılaştırmak için durmadan hareket edeceğiniz bu antrenmanı deneyin.

Hang Time Antrenmanı Nedir?

Bu antrenman, Los Angeles’de ünlülerin antrenörü Andy McDermott tarafından tasarlanmış, dört istasyonlu ve vücut ağırlığı kullanılan bir egzersizler bütünü. Antrenman önce vücudunuzu kontrol altında tutmanız gereken hanging leg raise ve walking lunge stabil hareketleriyle başlıyor. Sonra güç patlaması yaşatacak clapping pushup ve squat jump hareketleriyle antrenmanı bitiriyorsunuz. Kendi hızınızı bularak bu antrenmanı yapın.

Neden İşe Yarıyor?

Stabil hareketler, sonrasında gelen güç hareketleri için aktif toparlanma sağlıyor. Her sette farklı bacağınızı çalıştırdığınız için, karın ve oblique kaslarınızı farklı hareketlerle de çalıştırabileceksiniz. Sizi terletip tüm vücudunuzu hedefleyen bu HIIT antrenmanından sonraki gün tüm vücudunuz ağrıyacak.

Hang Time Antrenmanı

Önce: Zamanlayıcınızı 10 dakikaya ayarlayarak dinlenmeden egzersizleri tekrarlayın.

EGZERSİZ                              TEKRAR

Hanging Leg Raise *                        10

 

Walking Lunge                    her bacak 10 defa

 

Clapping Pushup                           5-10**

 

Squat Jump                                 30 saniye

 

*İlk seti normal yaptıktan sonra diğer setleri oblique raise hareketiyle yapın.(her bir yan için)

** 10 tekrar ile başlayıp failure olana kadar tekrarı sürdürün.

 

Andy McDermott Hollywood’da yaşayan bir fitness koçu. Kendisini Facebook’tan AndyMcDermottFiness, Instagram’da @andymcdermottfitness ve Twitter’da @andymcd23 kullanıcı isimleriyle takip edebilirsiniz.

NOT: “Burada hedef hız değil, kontrol. Hareketi doğru yapmak yerine bacaklarınızı sallamaya başlarsanız, gövde kaslarınızı olması gerektiği gibi çalıştıramazsınız” diyor McDermott.

Kaynak: M&F 2016, Ocak

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*