Salondaki İşinizi Kısaltacak Kapsamlı Tüm Vücut Antrenman Programı

55 dakikalık bu rutini öğle molasında spor salonuna koşanlar için geliştirdim. Ben genellikle antrenman yapmaya yeni başlamış olanların ortalama dört ila altı hafta bağlı bu tarz bir programa kalmasını tavsiye ediyorum. Böylelikle hareketlerde doğru formu yakalayabilir, antrenman akışına doğru şekilde alışabilir ve kondisyonunuzu ölçebilirsiniz.

Bazıları zaman darlığından dolayı programları hep aynı uygular, yalnızca sıkıcılıktan kurtulmak için bir iki hareket değişir. Bu antrenmanın birkaç haftasından sonra değişikliğe gidin.  Değişiklik zamanının geldiğini sıkılmaya başladığınızda ve hareketlerin sizi yeteri kadar zorlamadığını fark ettiğinizde anlayacaksınız. Bir karma oluşturmanın pek çok farklı yolu bulunur ve tek yapacağınız yanlış göğüsten önce triceps çalışmak gibi küçük kas gruplarını büyük kas gruplarından önce çalıştırmak ve çok uzun süre aynı antrenmanı uygulamak olacaktır.  Geriye kalan her şeyin yolunda gideceğinden emin olabilirsiniz. Artık hedef koyma ve ilerleme görme zamanı!

Tüm Vücut Antrenmanı

HAREKET                                                                           SET           TEKRAR

Karın Kasları

Yarım Mekik                                                                           2                  Failure

Süperset

Leg Raise                                                                               2                 Failure

Göğüs

Dumbbell Bench Press                                                       3-4                   12

Triset

Dumbbell Pullover                                                             3-4                     12

Cable Row                                                                           3-4                     12

Kollar

Barbell Curl                                                                        3-4                     12

Süperset

Dip                                                                                      3-4                      12

Bacaklar

Squat                                                                                  3-4                     12

*Antrenmana 15-20 dakikalık kardiyo ile başlayın.

 

Kaynak: FLEX 2016, Eylül

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*