Mükemmel Six-Packler İçin Geri Uzanın!

Decline situp (eğimli sehpada mekik) hareketi kadar karın kaslarınızı belirginleştirecek başka bir hareket düşünemiyoruz. Bu hareket bütün ana gövde kaslarınızı çalıştırmakla kalmayıp bütün six pack kaslarını da çalıştırır, yani karın kaslarınız gerçekten belirginleşir.

Yazan: Sean Hyson

Weighted Decline Situp Nasıl Yapılır?

1. Sehpayı aşağı eğimli hale getirin. Ayaklarınızı öndeki kelepçeye geçirin ve göğsünüzün üzerinde ağırlık plakası tutun.

2. Nefes alıp sehpaya doğru uzanma hareketi yapın, sonra nefes vererek geri öne doğru uzanın. Dirsekleriniz bacaklarınıza değene kadar öne uzanmaya devam edin.

Biliyor Muydunuz?

Decline sit up (eğimli sehpada mekik) hareketi yalnızca karın kasları değil, kalça kaslarınızı da çalıştırarak sizi daha iyi bir koşucu yapar, squat hareketi için gücünüzü artırır. Egzersizi yaparken göğsünüzde tuttuğunuz fazladan ağırlık rectus abdominis kasını maksimum seviyede çalışmaya zorlayarak six pax kaslarının büyümesini tetikler, bu sayede üzerinizde tshirt varken bile karın kaslarınız kendini belli eder.

Neden Karın Kası Yapamadığınızı Açıklıyoruz

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*