Hızlı Bir Şekilde Kilolardan Kurtulmanızı Sağlayacak Yağ Yakan Diyet

yag-yakan-diyet

Yağ yakıcı diyet listesi arayışınızı sonlandırmaya geldik!

Yazın yemenin içmenin ayarını kaçırıp kilo aldıysanız yalnız değilsiniz. Hemen her yaz, bir çaba ile oluşturulan mükemmel yağsız kaslı vücutlar Eylül ayına doğru kendini bırakıp yağ tabakaları ile kaplanmaya başlıyor. Evet yazın hiçbir şeyi düşünmeden enfes lezzetler tatmak harika bir özgürlük ama fitness veya vücut geliştirme ile uğraşıyorsanız yağ yakımını hayatınızdan çıkarmanız pek mümkün değil.

Kas gelişimi sırasında hızlı yağ yakıcı arayışlarınızı hatırlayın. Yeni bir yağ yakıcı diyet oluşturmadan önce yaptığınız araştırmaları, harcadığınız emeği düşünün… O halde şimdi bir yaz içerisinde depoladığınız yağ hücrelerini harekete geçirip yakma vakti! Peki bunu hangi diyet ile yapacaksınız?

Her Zaman En Önce Beslenme

Eğer fitness ya da vücut geliştirme ile uğraşıyorsanız olayın büyük kısmının beslenme faktörü ile şekillendiğini zaten biliyor olmalısınız. Bilmeyen kişiler için ya da spora yeni başlayanlar için de tekrar edelim; sanılanın aksine yağ yakımında büyük değişimi sağlayan faktör antrenman değil beslenmedir. Beslenmeden sonra antrenman ve akabinde supplementler gelir.

Burada supplementler içinde yağ yakımınıza yardımcı olacak seçenekler olduğunu da hatırlatalım. Termojenik etkiye sahip cla ve l-karnitin gibi ürünlerin, kas hücrelerinin enerji üretimi sırasında görev aldıkları görülmüştür. Bu sebeple özellikle yoğun antrenman yapıyorsanız cla ve l-karnitin gibi ürünler ile yağsız kas gelişiminizi hızlandırabilirsiniz.

Termojenik etkiye sahip ürünleri incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Yağ Yakmak İçin Diyet

Aşağıda hazırladığımız listeyi 4 hafta uygulayabilirsiniz. (1)

Pazartesi

yag-yakan-diyet

Kahvaltı: 45 gram yulaf ile 300 ml yağsız süt ve 1 tatlı kaşığı balı karıştırın; 200 ml elma suyu

Atıştırmalık: 120 gr az yağlı yoğurt bir az mevsim meyvesi ve 1 tatlı kaşığı bal

Öğle yemeği: 1 adet ızgara tavuk göğsü, salata ve tam tahıllı ekmek

Atıştırmalık: 25 gr whey protein, 200 gr kırmızı meyveler ve su ile smoothie

Akşam: 120 gr ton balığı ve brokoli, mantar, fasulye; 70 gr esmer pirinç

Atıştırmalık: 250 ml yağsız süt

Gün ortalaması: yaklaşık 1835 kalori

Salı

Kahvaltı: 25 gr whey, 300 ml yağsız süt, 100 gr çilek ve muz ile smoothie

Atıştırmalık: 120 gr az yağlı yoğurt bir az mevsim meyvesi ve 1 tatlı kaşığı bal

Öğle: tam tahıllı ekmek ile ton balığı sandviçi; 200 ml yağsız süt

Atıştırmalık: Kuruyemişler, kuru üzüm ve meyveler

Akşam: 100 gr tavuk, salata

Atıştırmalık: 1 elma ve 2 tatlı kaşığı yer fıstığı ezmesi

Gün ortalaması: yaklaşık 1800 kalori

Çarşamba

yag-yakan-diyet

Kahvaltı: 25 gr whey, 300 ml yağsız süt, 100 gr çilek ve muz ile smoothie

Atıştırmalık: 90 gr ton balığı 1 dilim tam tahıllı ekmek

Öğle: 1 elma; tam tahıllı ekmek ile tavuk salatası

Atıştırmalık: 1 muz

Akşam: 120 gr fileto, ıspanak ve 2 ızgara domates

Atıştırmalık: 100 gr az yağlı beyaz peynir ve ananas

Gün ortalaması: yaklaşık 1821 kalori

Perşembe

Kahvaltı: 4 çırpılmış yumurta ve iki tam tahıllı kızarmış tost ekmeği

Atıştırmalık: 1 az yağlı yoğurt, bir avuç yulaf ve bal

Öğle: 25 gr whey, 200 gr kırmızı meyveler, su ve 30 gr fındık ile smoothie

Atıştırmalık: 100 gr az yağlı beyaz peynir ile ananas

Akşam: Ton balığı salatası (100 gr ton balığı ile)

Atıştırmalık: 250 ml yağsız süt

Gün ortalaması: yaklaşık 1835 kalori

Cuma

yag-yakan-diyet

Kahvaltı: 45 gr yulaf we 300 ml yağsız süt ve 1 tatlı kaşığı bal

Atıştırmalık: 10 adet balzamik sirkeli turp

Öğle: 1 konserve ton balığı ve pancar; 1 küçük kutu az yağlı yoğurt

Atıştırmalık: 25 gr whey, 200 gr kırmızı meyveler ve su ile smoothie

Akşam: 120 gr tavuk kebap ve 7 gr esmer pirinç

Atıştırmalık: 100 gr yağsız peyaz peynir ve mevsim meyvesi

Gün ortalaması: yaklaşık 1808 kalori

Cumartesi

Kahvaltı: 2 yumurta ve peynir ile omlet

Atıştırmalık: 25 gr protein, 1 elma, 100 gr kırmızı meyve, muz ve su ile smoothie

Öğle: 90 gr sardalya ve 1 tam tahıllı ekmek

Atıştırmalık: 150 gr çiğ havuç ve humus

Akşam: 100 gr ızgara somon, fasulye, kuşkonmaz ve 70 gr esmer pirinç

Atıştırmalık: 200 ml yağsız süt

Gün ortalaması: yaklaşık 1820 kalori

Pazar

Kahvaltı: 4 çırpılmış yumurta, 2 tam tahıllı tost ekmeği, 1 greyfurt

Atıştırmalık: 25 gr protein, 300 ml yağsız süt, 100 gr kırmızı meyveler ve muz ile smoothie

Öğle: Ton balığı sandviçi ve 1 mevsim meyvesi

Atıştırmalık: Kuru meyveli ve yemişli bar

Akşam: 120 gr fileto, 1 küçük patates, ıspanak, 1 ızgara domates

Atıştırmalık: 1 elma, 2 tatlı kaşığı yer fıstığı ezmesi

Gün ortalaması: yaklaşık 1840 kalori

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*