Kesinlikle Denemeniz Gereken 5 Crossfit Antrenmanı

Eğer siz de bir süredir spor yapıyor ve Crossfit antrenmanlarını denemek istiyorsanız aşağıda verdiğimiz antrenmanları tercih etmenizde fayda var. Crossfit gibi birçok açıdan etkili, çeşitliliğe sahip, yüksek yoğunluktaki antrenmanların uygulandığı bir sistemi es geçmemek önemli. Düzenli uygulamak istemesek bile bazı zamanlar Crossfit antrenmanlarına yer ayırmak bize fazlasıyla fayda sağlayacaktır. Bu antrenmanlar genellikle uzun sürmez, ama az dinlenme ve yüksek yüklenme ile sizi kısa sürede yorabilir. Eğer hareket tekniklerinin uygulanışında ve tekrar sayısını çıkarmada zorlanıyorsanız, daha düşük ağırlıklara geçin. Antrenmanlara geçmeden önce, kullanılan iki tane kavramdan bahsetmemiz lazım. AMRAP(As Many Rounds As Possible): Bu terimin anlamı, verilen süre içinde mümkün olduğunca fazla turu tamamlamak. Yani dinlenme süreleriniz ve kaç tur çıkaracağınız size kalmış. Tekrarlarıyla beraber size verilen egzersizlerin hepsini bir kere uyguladığınızda bir turu tamamlamış olursunuz. Verilen toplam süre bitene kadar turları tekrar edersiniz. EMOM(Every Minute On The Minute): Bu sistemde kısa sürecek egzersizler ve tekrar sayıları verilir. Çünkü Emom sisteminde, her 1 dakikanın içinde, verilen egzersizleri bir tur uygularız. 1 dakika içindeki kalan sürede ise dinleniriz. Burada önemli olan her dakika başında egzersizlere başlamak. Yani … Okumaya devam et Kesinlikle Denemeniz Gereken 5 Crossfit Antrenmanı