karin-bolgesini-sikilastirma-egzersizleri
Antrenman

Karın Bölgesini Sıkılaştırma Hareketleri

Karın kaslarınızın hazır olduğunu ve karnınızın altında parlamayı beklediğini biliyorsunuz. Onların sadece six-pack şeklinde ortaya çıkmaları için küçük bir itme kuvvetine ihtiyaçları var. Parçalı karın bölgesi kaslarını elde etmek için dikkatinizi çeşitli fitness faktörlerine odaklamanız gerekecek, fakat öncelikle işe bolca ter atmaya çalışarak başlamalısınız. Genel güç antrenmanının yanı sıra, antrenman süresini sadece karın egzersizleri yapmaya ayırmanız, onları yüzeye çıkarmaya yardımcı olabilir. Çoğu insan, kendilerini zorlayana kadar “crunch” egzersizi yaparak bu kasları ortaya çıkarabileceklerini düşünmektedirler. Ancak bu konuda yanılıyorlar. Crunch, alt omurga ve kalça fleksörlerinizden daha fazlasını toplayan ve karın bölgesinden ziyade “alt sırt” bölgesi üzerinde stres oluşturan verimsiz bir harekettir. Kendinizi yerden yere bilinçsiz şekilde savurmak yerine, yazıda yer vereceğim karın sıkılaştırma hareketleri ile istediğiniz parçalı karın kaslarına bir adım daha yaklaşın! Bu hareketleri, antrenman sonlarınıza  bitiricibir vuruş olarak ya da aktif dinlenme günlerinizde yapabilirsiniz. Karın Egzersizleri Bu hızlıca yapabileceğiniz karın hareketleri için bir yığın süslü ekipmana ihtiyacınız yok. Dengenize meydan okuyan ve dengenizi korumanız için sizi zorlayan kumlu bir yüzey üzerinde çalışmanız normal şartlarda daha etkili olabilir. Ancak, kumlu yüzeyi her zaman ve her yerde … »