gogus-kasi
Antrenman

Full Göğüs Kası Nasıl Yapılır?

Tüm göğüs kası egzersizleri eşit etki yaratmaz. Tam ve çok yönlü bir etki için, göğüs kaslarınıza çeşitli açılardan ve çok sayıda egzersiz ile saldırmanız gerekir. Gerçekten göz kamaştırıcı bir göğüs oluşturmak istiyorsanız, üç farklı şekilde press yapmak yeterli olmayacaktır. Gerçekleştireceğiniz göğüs antrenmanı göğüs gelişiminin her yönünü hedeflemelidir ve benzer hareketleri tekrar etmeden farklı açılardan kaslarınızı uyarlamak üzere tasarlanmalıdır.(1) Bu göğüs hareketleri, göğüs gelişiminin her yönünü, eğitim uyaranını tekrar etmeden, birden çok açıdan hedeflemek için tasarlanmış, bir avuç benzersiz eğitim yaklaşımına sahiptir. Güç, hipertrofi ve sabit gerilim içi tekrar sayıları her bir göğüs kası lifini birleştirmek için kullanılır. Hedef 1: Genel Göğüs Kas Kütlesi Genel göğüs kası geliştirme birkaç önemli ilkeye dayanmaktadır. Bunlar aşağıda belirtilmiştir: Antrenmana birçok kas grubunu çalıştıran ortak hareketlerle başlayın. Kaslarınızı çeşitli açılardan hedefleyin. Yüksek miktarda hacim kazanmaya odaklanın. (egzersiz çeşidi, setler, tekrar) Buradaki göğüs geliştirme egzersizleri, daha fazla toplam set sayısı içeren ters piramit sistemiyle gerçekleştirilir. Ayrıca barbell yerine dambıl ile göğüs antrenmanı gerçekleştirin, çünkü dambılları kontrol etmek daha zordur.(1) Göğüs antrenmanı yaparken ekstra zorluk iyi bir şeydir ve daha geniş bir … »