bench-press-performansinizi-zirveye-tasimanin-altin-kurali
Antrenman

Bench Press Performansınızı Zirveye Taşımanın Altın Kuralı

Diyelim ki, bench press’te 120 kilogramı rahatlıkla kaldırabiliyorsunuz fakat uzun zamandır aynı ağırlıkta takılıp kaldınız. “Çoklu plaka” hedefiniz domuzların uçacak olması kadar atasözü vari ve gerçekleşmesi oldukça zor görünen bir durum. Bench Press Performansınızı Nasıl Arttırabilirsiniz? Mevcut kaldırılan ağırlıkta herhangi bir ilerleme olmaması genellikle vücudun kendini koruma mekanizmasına bağlı olarak açıklanabilir. Ve bu durum, sizin hayal ettiğinizden çok daha yaygındır. Vücudunuz, herhangi bir yaralanma veya sakatlanmadan korunmak için bar üzerine daha fazla plaka eklememeniz için sizi baskı altına alacaktır. Çünkü vücudumuz çoğunlukla sahip olduğu yapısal bütünlüğü koruma eğilimindedir. Pr-200lbs x5- OHP Trying my best not to disapoint @shawstrength in his giant @roguefitness rack. Using a daily undulating scheme pressing over head 2x weeek while benching 3x a week, all is feeling great. @untamedstrength #KIZEN #powerbuilding #powerlifting #fitness #bodydbuiling #squat #ohp #bench #deadlift #reebokone #reebok A post shared by Mike (@silentmikke) on Apr 25, 2017 at 12:42pm PDT  Beynimizdeki Engelleri Aşmak Skoda’nın fren sistemiyle donatılmış bir Lamborghini’yi saatte 200 km hız ile gönül rahatlığıyla sürebilir misiniz? Muhtemelen hayır. İşte tam bu yüzden vücudumuz da siz ağırlıkları … »