2018-worlds-strongest-man-finalistleri
Celebrity

2018 World’s Strongest Man Finalistleri Belli Oldu!

Dünyanın en güçlü adamlarının yarıştığı Earth’s Strongest Man yarışmasının 2018 finallerinin başlamasına sadece bir kaç gün kaldı. Geçtiğimiz hafta kimlere finallere kaldığı kamuoyuna duyuruldu. 28 Nisan ile 1 Mayıs arasında gerçekleşen eleme turları sonrası gerçekleşecek olan final yarışmaları 5-6 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek. Finale çıkmasını beklediğimiz birçok ismi de göreceğimizi söyleyebiliriz. Mattis Bjornheim ve Kalle Beck’e, bu bilgileri internet üzerinden paylaşmalarından dolayı teşekkür etmemiz de gerekir. 2018 World’s Strongest Man finallerinde, 5 ve 6 Mayıs tarihinde yarışacak olan sporcuların listesini aşağıda görebilirsiniz. Full updates on StartingStrongman.com What a battle it will be! Thanks to @bjorheim1 for the spreadsheet 🤓 #worldstrongestman #startingstrongman #wsm2018 #wsm A post shared by StartingStrongman.com (@startingstrongman) on May 1, 2018 at 2:29am PDT Ayrıca finalde gerçekleşecek olan yarışma kategorilerini de sizler için yazdık. Final Yarışmaları Frame Carry – 5 Mayıs Loading Race – 5 Mayıs Truck Pull – 5 Mayıs Car Deadlift – 6 Mayıs Max Overhead – 6 Mayıs Atlas Stones – 6 Mayıs Bu 2 günün haşin geçeceğini söylersek yanılmış olmayız. Herkesin cevabını merak ettiği soru ise, acaba ‘The Mountain’ lakaplı … »

butunsel-antrenman-programi
Antrenman

Farklı Sistemlerin Bir Arada Kullanıldığı, Bütünsel Antrenman Programı

Crossfit bir 21. yüzyıl heyecanı olabilir ancak farklı antrenman yöntemlerini harmanlamak kesinlikle yeni bir yaklaşım değil. Spor salonu müdavimleri önceki zamanlarda bile Powerlifting, Boks, Olimpik kaldırış ve koşuyu geleneksel vücut geliştirme set ve tekrarların arasına yediriyorlardı. O zamanlar buna “bütünsel”, yani holistik deniyordu. Bugünün sporcuları da antrenman programı konusunda farklı teknikleri, belirledikleri planın içine katarak kazanımlarını arttırabilirler. Antrenmana bütünsel bir yaklaşım geliştirmek kas inşasına, yağ yakmaya ve güç edinimine olan odağınızın ufkunu genişletebilir ve hatta el çabukluğunuzu ustalaştırabilir. Yeni bir şeyler denemenin tam vakti. Bütünsel Yaklaşım Büyümenin en iyi tekrar aralığı 8-12 olarak kabul edilirken hareketler aynı aralıkta genelde 3 ilâ 4 set halinde tamamlanır. Ama büyümenin tek yolu bu değil! Açıkçası antrenmandan antrenmana aynı set ve tekrar aralığını uygulamak bir zaman sonra gelişime ket vurabilir. Farklı farklı stil ve tekniklerin antrenmana yedirilmesi anlamına gelen bütünsel antrenman, motivasyonunuzu canlı tutarken kaslarınızın gelişmesini hızlandırır. Bunların yanında da basketbolda sıçrama becerinizi veya futbolda hızlı manevra becerinizi geliştirmenize de olanak sağlar. Bütünselin üç yöntemi vardır. 1. Döngülü Çalışma Antrenman stilinizi belli aralıklara değiştirebilirsiniz. Örneğin, bir hafta pliometrik hareketler yaparken, … »