vucut-agirligi-antrenmanlarina-yonelik-taktikler
Antrenman

Vücut Ağırlığı Antrenmanları İle Kas Gelişimine Yönelik Taktikler

Sadece vücut ağırlığı direnciyle yoğun antrenman tekniklerini sizlere sunuyoruz. Direnç Sizsiniz İster 70 isterse 130 kg olun, bu ağırlığın tamamını her gün bir yerden bir yere taşıyorsunuz. Yapmadığınız şey ise vücut ağırlığınızı bir antrenman aracı olarak kullanmak. Ancak kullanabilirsiniz ve kullanmalısınız da! Barfiks barı, dip barı gibi birkaç sabit ekipmanla ya da hiç ekipman olmadan vücudunuzun tamamını çalıştırabilirsiniz. Salona gidemediğinizde antrenmanı asmak için bir bahaneniz kalmıyor yani. Ağırlık Merkezi Sayısız dumbbell, barbell ve spor makinesiyle dolu bir spor salonuna üyeyken neden bu aletleri kullanmadan çalışasınız, değil mi? Belki seyahate çıkmış, kamp alanında veya otelde takılıp kalmışsınızdır. Belki de birkaç gün spora gidemeyecek kadar yoğunsunuzdur. Veyahut farklı bir şeyler deneyip aletlerin sıkıcılığına biraz ara vermek istiyorsunuzdur. Tam antrenman yapmak için ağırlığa ihtiyacınız yok. Yalnızca vücut ağırlığıyla yapılan, mevcut rutininize ekleyebileceğiniz birçok egzersiz olduğunu hatırlatalım. Vücut Ağırlığı Antrenmanı Prensipleri Vücut ağırlığı antrenmanları her yerde yapılabilir. Vücut ağırlığınızın tamamını direnç olarak kullanmanın en kolay yolu, barfiks ve dipte olduğu gibi asılırken kendinizi itip çekmektir. Seçenekler sınırlı olduğundan tek hareketi sekiz ya da daha çok set halinde yapmanız gerekebilir. … »