phil-heath-yontemleri
Antrenman

Mr. Olympia Phil Heath’in İşinize Yarayacak Antrenman Yöntemleri

7 kez Mr. Olympia birincisi olan şampiyon, canavarca bir boyut ve estetik bir orantı arasındaki dengeyi sağlıyor. Nasıl başardığını ve püf noktaları dinlemek istemez misiniz? Şunu söyleyebiliriz ki, 7 kez Mr. Olympia unvanını almış Phil Heath kadar iri olamayacaksınız ancak uyguladığı antrenman yöntemlerini uygulayarak hem estetik bir fizik yontup hem de akıllara zarar bir boyutta büyüyebilirsiniz. Dört kez şampiyon olan Mr. Olympia Jay Cutler’ı ve Erkekler Fizik Olympia’yı üç kez kazanan Jeremy Buendia’yı da çalıştırmış olan antrenörü Hany Rambod’la konuştuk. Vücut geliştirme dünyasının en iyi vücutlarını inşa etmesini sağlayan sırlarını bizimle paylaştı. Antrenman Her ayın bir haftası yollarda olmasına rağmen Heath haftada 5 ile 6 gün antrenman yapıyor. Geleneksel bir kas grubu spliti (bölgesel) uyguluyor; yani göğsü, sırtı, bacakları, omuzları ve kolları ayrı günlerde çalıştırıyor. Karnını ise mevcut antrenman günlerinin içine serpiştiriyor ancak bu bölgeyi en başta çalıştırıyor. Statik Setler Baskı altındaki zaman (BAZ), yani bir kasın stres altında kaldığı zaman miktarı, kas büyümesi için önemli bir etmendir. Ne kadar çok baskı o kadar çok büyüme demek. İşte bu sebepten 2016 Mr. Olympia yarışmasına yaklaşıldığında … »