conor-mcgregor
Celebrity

Olayların Adamı Conor McGregor Gözaltına Alındı!

UFC dövüşçüleri arasında en popüleri olan Conor McGregor yine bir olaya karıştı. Agresif tavırlarıyla ve dövüşlerdeki başarılarıyla tanınan ünlü sporcu, birkaç başka UFC dövüşçüsünün de içinde olduğu otobüse saldırdı. ABD’nin New York kentinte gerçekleştirilen bir medya gününde gerçekleşen olay sonrası kısa bir süre içinde gözaltına alındı. Otobüsün camlarını kıran ünlü dövüşçünün kısa süre içerisinde mahkemede hakim karşısına çıkacağı belirtildi. Haberlere göre Conor’ın otobüse saldırma nedeni, otobüste bir başka UFC dövüşçüsü  Khabib Nurmagomedov‘un bulunması. İkili arasında medyanın önünde gerçekleşen tartışmalar daha önce de olmuştu. Barclays Centre’da gerçekleşen son olayda ise Khabib’in bulunduğu otobüsün peşinden koşan Conor, otobüsün camını kırması sonucunda zor zaptedildi. Otobüsteki bir kişinin yaralanmasına da sebep olan McGregor’ın UFC’den atılma ihtimaline kesin gözüyle bakılıyor. UFC başkanı Dana White ise McGregor’ın hapis yatacağını düşündüğünü söyledi. Ünlü sporcunun öfke kontrolü problemi olduğunu söylesek yalan olmaz. Conor McGregor Kimdir? Conor Anthony McGregor, İrlandalı karma dövüş sanatları ustası, eski UFC tüy sıklet, şimdiki UFC hafif sıklet şampiyonudur.1988 doğumlu sporcu, 2007’de çıktığı ilk MMA(mixed martial arts) maçında Kieran Campbell‘ı nakavt etti. 12 yaşından beri boks ve kick boks ile ilgilenen sporcu, … »

bolgesel-antrenman
Antrenman

Kaslarınızı Büyütecek Bölgesel(Split) Antrenman Programı

Fitness programınızda bölgesel sistemi uygulamanın zamanla gerekeceğini biliyoruz. Adaptasyon kısmını tamamladığınızı düşünüyorsanız ve artık bölge bölge çalışmak istiyorsanız bunu, günde 1 bölge şeklinde uygulamak yerine günde 2-3 bölgeyi hedef alarak çalışmalıyız(Her şeyin bir sırası var). Buna uygun olarak kas gelişimi amacı olanlara bu sağlam antrenmanları tavsiye etmekteyiz. Hazırladığımız bu antrenmanlar ile kendinizi sınayıp sonuçlarınızı ileri seviyeye hazır edin. Bacak Alt vücudunuza adeta saldıran bu egzersizler, bacaklarınızı yontarken daha yapılı ve şekilli quadriceps üzerine yoğunlaşıyor. Egzersiz Set Tekrar Leg Extension 5 10 Leg Press 4 12 Split Squat 3 10 (bacak başına) Vücut Ağırlığıyla Step Up 3 10 Set ve egzersizler arasında, 30 saniye ile 1 dakika arası dinlenmeye çalışın. Baldır Cehennemden gelen bu baldır antrenmanını deneyin ve yorumu siz yapın. Ağırlıkla yapılan kaldırma hareketleri birden çok kas lifini hedeflemeleri için pliometrik hareketlerle Süper Set şeklinde yapılıyor. Egzersiz Set Tekrar Dinlenme Standing Calf Raise Süper Set + Dumbbell Calf Jump 2 2 8 20 10-20 s. 1 dk. Seated Calf Raise Süper Set + Tek Bacakla Kutuya Sıçrama 2 2 20 40*/bacak 10-20 s. 1 dk. … »