Fitness

Floyd Mayweather ve Conor McGregor Tekrar mı Dövüşecek?

Birçok dövüşsever, geçen seneki rekabet dolu mücadeleden ve medyanın dövüşe olan ilgisinden mutluydu. Birbirleri hakkında sürekli konuşan ikilinin de bu işi sonlandırdığını düşünüyorlardı. İki ismin de antrenmanları, ilerleyişleri medya tarafından izleniyordu. Ezeli rekabetteki tansiyon, ikili birbirini kışkırttıkça artıyordu. Bu sene aynı tansiyonu yaşamaya hazır olun, çünkü ikili tekrar ringde karşılaşacak gibi duruyor. Mayweather, dövüşü tekrarlamaya çok sıcak baktığını dile getiriyor! Bu seferki haber çok heyecanlı, çünkü Mayweather cephesindeki söylentiler Mayweather’ın McGregor ile MMA karşılaşması için ringe çıkmak istediğini söylüyor! McGregor’ın, Mayweather karşısında pek şansı yoktu. Hanesine yenilgi yazdırmak istemeyen Mayweather daha şanslı ve daha motiveydi. McGregor yine de iyi dayandı. Fanlar, risksiz olan ve Mayweather’ın hanesini etkilemeyen bu MMA karşılaşmasını çok daha keyifle izleyecekler. Üstelik bu maç UFC çatısı altında olacak! İki tarafın fanları da oldukça heyecanlı görünüyor. Yine çok güzel bir müsabaka olacak gibi duruyor. Octagon’daki dövüş için nefesler adeta tutuldu! İddialı olan Mayweather şu şekilde konuşuyor: #MCM Mayweather Crushes McGregor. A post shared by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on Jan 29, 2018 at 8:17pm PST Tekrar geri dönmem için beni aradılar, üzerinden çok zaman … »

Antrenman

Vücut Geliştirmeye Yeni Başlayanların Mutlaka Uygulaması Gereken Öneriler

Doğru oluşturulmuş bir spor programı ile fit, atletik, güçlü, sıkı ve esnek bir vücuda sahip olabilirsiniz. Yeni başlayanlar için 7 egzersiz önerisi… Sports International, uygularken enerjinizi yükseltecek ve sonuçları ile de sizi tatmin edecek egzersizlerin harika bir derlemesini yaptı. Son 5 yıla damgasını vuran egzersiz sistemi Functional Training’in en popüler hareketlerinden oluşan bu derleme herkes için ilaç niteliğinde. Modern zamanların sizi durağan kılan olumsuz etkilerine karşı gelin, harekete geçin ve yaza fit girin! Yeni başlayanlar için egzersiz önerileri 1- Medicine Ball Squat Jumps İşte Zıplıyoruz ! Ayakta oturur pozisyonda klasik squat hareketini hepimiz yapmışızdır. Artık bunu bir seviye daha yukarıya taşıyarak fonksiyonal egzersize uyarlayıp metabolizmamızı hızlandırma zamanı. Yapılışı: Normal Squat posizyonundan (Sandalyeye oturuyormus gibi diz kapağı parmak ucunu geçmeyecek şekilde aşağıya kadar eğilmek) göğüs hizasında duran sağlık topuyla birlikte yukarı sıçrayarak topu başın üstüne yükseltme ve aynı pozisyona geri dönme hareketidir. İpucu: Zıpla ve topu hayali bir tavana değdir Yeni Başlayanlar Set Sayısı: 2 Tekrar Sayısı: 10-12   2- Jumping Lunge Koş ama yerinde say! Lunge yani öne adım alma hareketini çapraz kol ve çapraz bacak ve zıplayarak yapmanız ciddi anlamda zor … »

Antrenman

İleri Seviye Omuz Geliştirme Antrenmanıyla Omuzlarınızı Patlatın!

Omuz kasları, en zor gelişen kas gruplarından biridir. Zaten hemen hemen her itiş hareketinde aktif olarak çalışan omuzlar, ek olarak izole ederek çalışıldığında çok daha iyi gelişebilmektedir. Araştırmalar da bunu kanıtlar niteliktedir. Yalnızca şunu vurgulamak gerekir ki; ön omuz kasları, düzenli olarak bench press ve overhead press gibi egzersizler yapan kişilerin ek olarak çalışması gereksiz olan bir kas grubudur. Belki yalnızca haftada 3-4 setlik ön omuz izolasyon egzersiziyle en iyi gelişim sağlanabilir. Bu opsiyonu size bırakıyoruz, biz daha çok yan ve arka omuzlara odaklanan bir program sunacağız. Özellikle arka omuzlar, omuzlarınızıa 3 boyutlu görünüm kazandırmanızı sağlar. Yan omuzlar da omuzlarınızı geniş gösterir. Bu nedenle bu iki bölgeyi izole etmek ileri seviye bir gelişim için çok önemlidir! İleri Seviye Programın Özelliği İleri seviye olmanız, kaç yıldır yaptığınızla ölçülmez. İleri seviye bir sporcu, senelerdir gelişiyorken gelişimi neredeyse duraklayan sporcudur. Bu nedenle daha çok antrenman hacmine, daha uzun antrenmanlara ihtiyaç duyar. Biz de her bölgeye 10 setlik iş yükleyerek, gelişiminizi üst seviyeye çıkarmayı amaçladık. İleri Seviye Omuz Programı Bu programda öncelikle omuz egzersizlerinin kralı overhead press, ardından da … »