Antrenman

Vücut Geliştirmeye Yeni Başlayanların Kesinlikle Öğrenmesi Gereken Egzersizler

Vücut geliştirmeye ve güç antrenmanlarına yeniyseniz, bir sürü alternatifin içinde kaybolmanız mümkün. Hangi ağırlığı seçeceğiniz, hangi egzersizi yapacağınız hep kafanızı meşgul eder ve doğrusunu bilemediğiniz için tatmin olamazsınız. İkna olmak istersiniz. Bu bilinmezlikler içinde, size yol göstermesi adına en önemli hareket modellerini sizler için listeledik. Daha çok çok eklemli, bileşke egzersizlere yöneldik. Bunun sebebi ise daha güçlü bir temel oluştururken, kas kazanımını da maksimuma çıkarmanızı sağlamanıza yardımcı olmak. Belli başlı hareket modellerini doğru şekilde öğrenip, beslenmenizi de güçlü bir temele oturttuktan sonra ömür boyu gelişmemeniz için hiçbir sebep yok! Denge, koordinasyon ve güç temelinizi; vücut geliştirme sporu ve diğer fitness dallarına yardımcı olması adına bu egzersizlerle oluşturabilirsiniz. İşte kesinlikle öğrenmeniz gereken hareket modelleri: Herhangi Bir Squat Çeşidi Squat, tüm egzersizlerin kralıdır. Yere çömelip kalkmayı doğru şekilde öğrenip, zamanla ağırlık arttırırsanız bacak kaslarınızla ilgili endişelenmeniz gereken başka hiçbir şey kalmıyor. Başlangıçta vücut ağırlığınızla, akabinde dambılla yapılan goblet squat varyasyonu ile ilerleyebilirsiniz. Hareketi iyice kavradıktan sonra barı sırtınıza aldığınız en temel varyasyona yönelebilir veya tüm diğer varyasyonları da deneyebilirsiniz. Tüm squat çeşitleri için bu yazıyı okuyabilirsiniz. Basitçe anlatmak gerekirse; … »

Antrenman

9 Haftada Diyetisyen ve Antrenör Yardımı Olmadan Mükemmel Vücuda Sahip Oldu!

Yoğun tempoda çalışan babaları buraya davet ediyoruz! 2 ve 1 yaşında bebekleri olan David Morton, iş hayatı ve çocuklarının bakımının yanına 45 dakikalık bir antrenman ve beslenme düzeni ekleyerek 9 haftada mükemmel bir görünüme kavuştu. Hem de antrenör ya da beslenme uzmanına danışmadan!   2 çocuk babası David Morton, West Sussex’te ailesi ile birlikte yaşıyor, Some #motivationmonday for you. And seven of my nipples. – Picture 1: A 2013 @menshealthuk transformation challenge. Aged 30. Coached by the hero that is @mrbobbyrich, I burned off 2 stone and was the fittest I’ve ever been for my wedding. Which is a very good reason to get in shape. – Picture 2: The results of my #primal 9 programme. Aged 34. Strongest and leanest I’ve ever been and in prime condition to play/wrestle/get hit in the face by two toddler boys. Which is the best reason to get and stay in shape. – Get the Jan/Feb issue for an exclusive training supplement. And find the Primal9 app with the link in my bio. – #fitness #workouts #leangains #muscle … »

Antrenman

Dünya Üzerindeki En Güçlü Oblik Kaslarını Görünce Şok Olacaksınız!

Letonya’lı Martins Licis, yarışmalarda aldığı dereceye bakıldığında dünyanın en güçlü 4. adamı. En son World’s Strongest Man (dünyanın en güçlü adamı) yarışmasında 4. sırayı alan Licis, görebileceğiniz en güçlü oblik kaslarına sahip. Merkez bölgesindeki kasların, lateral gücünün adeta bir gösterisi olan Steinborn squat hareketi ile yapabildiği maksimum ağırlığı Instagram hesabına yükleyen Licis herkesi şok etti. Bir videoda görülmüş gelmiş geçmiş en ağır Steinborn squat olan 226,8 kilogramlık rakamı, onun dünyanın en güçlü oblik kaslarına sahip olduğunun kanıtı. İşte söz konusu video: 500lb (227kg) Steinborn squat. Good for the obliques 💅🏼 . @sbd.usa @sbdapparel @oddhaugen @thetraininghall @transforma_shawn @brudy10 @xploape @dotfit #strongman #weightlifting #powerlifting #squat #glutes #quads #quadzilla #805 #ventura #newburyPark #untouchable #steinborn #steinbornsquat A post shared by Martins Licis (@martinslicis) on Nov 24, 2017 at 3:58pm PST Alışkın olmayan gözlere çok tuhaf gözüken bu egzersiz, özellikle güç sporlarında yoğun olarak kullanılır. Oblik gücünü zirveye taşıyan bu squat varyasyonu omurgayı mobilize eder ve merkez bölgesinin stabilitesini arttırmaya yardımcı olur. Ağırlığın sırttan yere doğru, yana yatarak yavaş bir şekilde indirilmesi tahmininizin çok daha ötesinde bir zorluğa sahip. Hareketin … »